Voihan nolous! En oo kirjoittanut sataan vuoteen eikä mulla oo ees mitään kunnollista syytä. No, sanotaanko, että olen kypsyttänyt lahja-ajatuksiani... :D Nyt tuo meidän Pikku-Äijä halusi leikkiä konehommia eli hän roudasi oman näppäimistönsä keittiön pöydälle ja kiipesi tuolille istumaan ja mun osuus leikistä on olla omalla koneellani. Täydellinen hetki olla Lahja(Ra)kas.

Edellisen postauksen jälkeen ei on järkätty yksi synttäriyllätys. Suunnittelimme ystävällemme mukavan illan. Suunnittelijakumppanina oli ystävän mies ja ohjelmassa rauhallinen yö hotellissa, mukava illallinen ravintolassa ja pelaamista hyvässä seurassa. Vaikka yllätysaamu olikin yllätyksiä täynnä ja ohjelma meni osin uusiksi, oli ilta varsin onnistunut. Vai mitä voi päätellä naurusta kipeytyneistä leuka- ja vatsalihaksista :D Tämän illan lahjana oli ystävälleni myös joulukalenterissa 17.12. ollut ajatus. Kaikki oli valmiina ja suunniteltu, ystäväni piti vain tulla paikalle. Tällaisia yllätyksiä voin suositella kaikille lahjaksi, niistä tulee hyvä mieli.

Sitten vinkki, joka mun on pitänyt jo jonkin aikaa jakaa: Virkkukoukkunen. Heillä on Ihania ja Oivaltavia kortteja, laukkuja, rättejä, kankaita... valikoima on laaja. Tein sieltä mm. jouluksi hyvän löydön. Pikku-Äijällä on Isoäiti ja Mumma ja (nyt tulee paljastus!) kun MINÄ olen etsinyt PÄ:ltä heille joululahjoja, olen yrittänyt miettiä jotain isoäitimäistä ja mummamaista. Mummainen on melko helppo, kardeMUMMAlahjoja keksii, mutta isoäitimäinen on vähän hankalampi. Tietysti on olemassa Isoäidin pitko ja esim. Isoäidin rakkaat joululaulut, mutta... wu-huu, mitä lahjoja ne olisikaan! No, Isoäidin nimi on Pirkko ja Virkkukoukkusella oli rätti, jossa luki "Mie en ookkaa mikää normipirkko". Hahaa, täydellistä! Kannattaa käydä kurkkaamassa Virkkuukoukkusen ihanaa valikoimaa.

Mulla olisi vielä taskussani hyviä kirjavinkkejä, mutta säästän ne myöhemmäksi. Haluan kertoa kirjoista tarkempia yksityiskohtia eikä kirjat kuulu koneleikkiin. Mä lupaan yrittää olla vähän aktiivisempi täällä. Ehkä.

Aurinkoisia päiviä :)

(Kirjoitusta muokattu palautteen jälkeen. Virkkukoukkunen on Virkkukoukkunen:)