Edellisessä synttärilahjakirjoituksessa lähes joka toinen juttu liittyi Sannaan, Tomin sylikummiin ja Ystävään. Sannaan liittyy myös paljon muita lahjajuttuja, joten here goes.

Ensin ehkä tärkein, tai ainakin tuorein, tai ehkä tällä hetkellä ihanin, Sannalta & Pojilta saamani lahja... Sain synttärilahjaksi tänä vuonna yökyläilyn Tomille. Lunastin lahjan viime viikonloppuna ja NUKUIN. Ah! Voin suositella tätä lahjaa annettavaksi kaikille äideille ja / tai vanhemmille yleensä. Mitä pienemmästä lapsesta on kyse, sitä kiitollisempia tällaisesta lahjasta ollaan, uskoisin. Ainakin minä olin ja olen yhä! Tällainen lahja on myös todella ekologinen, edullinen ja helppo antajalleen (paitsi ehkä se yöosuus:) vain muutamia bonuksia mainitakseni.

Toinen Sannasta mieleen tullut lahja, josta olen melko tyytyväinen. Olimme Sannan & Poikien kanssa Tukholman risteilyllä. Siskollani oli samaan aikaan hääpäivä ja etsin Tukholmasta siis hääpäivälahjaa. Tukholman ostoslistallani oli hääpäivälahjan lisäksi vain kandeerattuja orvokkeja, joita olin ostanut Tukholmasta muutama vuosi sitten. Löysin lopulta "kandeerattujen kukkien kaupan", NK:n ja samalla löysin hääpäivälahjan: suklaa-chili-mausteseoksen. Varsin sopiva lahja kokkaavalle ja suklaasta pitävälle perheelle! Vähän tulista chiliä ja lämmintä kaakaota, nam! Myöhemmin löysin samaista maustetta Suomestakin, mutta silti olin melko tyytyväinen lahjalöytööni, etenkin kun lahjansaajatkin siistä pitivät. Pikkulahja, mutta silti hyvä :)

Nyt tuo iso-Äijä saapui kaupasta ja mua odottaa leivontavuoro. Olkaa lahjakkaita :)